Zuid Oost Azië III - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van kraan - WaarBenJij.nu Zuid Oost Azië III - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van kraan - WaarBenJij.nu

Zuid Oost Azië III

Door: Gerjan

23 December 2014 | Nepal, Kathmandu

Het was allemaal zo goed gepland. Een USB-stick mee voor op reis met een nieuw verhaal over het leven van een paar reizigers. Het eerste dat we op de nieuwe locatie zouden bezoeken was een internet café, waar we ons verhaal de wereld in zouden slingeren.
Maar op het laatst moest alles zo snel ... hoe bestaat het ... de USB-stick vergeten ... ligt nog op tafel aan boord.
Dus het wordt nog even wachten totdat we terug zijn.

Een klein slipje oplichtend: Het gaat over een ijscoman van Mc Donalds, over de ziekenboeg van de lange afstand zeilers, over de eenzame zeiler op zoek naar een locale schone, over een acterende taxichauffeur, over de drie meest wezenlijke zaken in Bangkok en over de gemillimeterde haren van een oud militair. En nog een paar andere dingen er zo tussendoor.
U ziet: Groen en rijp door elkaar heen. Maar dat zult u inmiddels wel van ons gewend zijn.

We zitten op dit moment in Nepal en hebben zicht op de hoge witte toppen van de Himalaya. Vanuit Maleisië met overdag 36 graden naar Nepal 's nachts 3 graden. Een beetje koud hier, een beetje een nieuwe wereld verkennen hier.
Van de meest in het oog springende dingen zullen we u later verslag doen.

Gaarne wensen we u allen

GOEDE KERSTDAGEN
en een
GELUKKIG NIEUW JAAR

We hopen dat u zich kunt wentelen in een goede gezondheid, een ideale omgeving en "in a good mood".

Tot de volgende keer,

Ans & Gerjan

• 23 December 2014 - 16:37

Syb:

Bedankt en ook van hier de beste wensen en een fijne kerst.
    Leuk dat jullie toch met het reisverslag doorgaan en kijk uit naar de inhoud van de USB- stick.

Groeten van Marleen en Syb.

• 23 December 2014 - 17:30

Rob En Peet:

Hallo Ans en Gerjan,

Jullie ook hele prettige kerstdagen en de aller beste wensen voor 2015

Gegroet, Peet en Rob

• 23 December 2014 - 17:49

Marianne:

Ha, ha je maakt ons nieuwsgierig. Moeten we vast een uitgever voor je boek zoeken?
    Met name dat slipje oplichten..........
    Geniet van jullie reis!
    Alle goeds gewenst en een mooie jaarwisseling, Marianne en Derk

• 25 December 2014 - 19:28

Jac. Booij:

Hallo Ans en Gerjan,

"Veul heil en zegen in het nije joar!"

Geniet er van!

groeten,
    Jaap en Hilda

• 27 December 2014 - 21:09

Harm Kooystra:

Hallo Gerjan en Ans

Wij wensen jullie het allerbeste toe en nog heel mooie reizen onze boot ligt hier in de winterkou achter huis.
    Moet zoals gebruikelijk elk jaar weer veel aan gebeuren dit jaar, maar is nog erg snel tweede geworden bij
    HT race dit jaar.

De allerbeste wensen voor voor het nieuwe jaar

Groet

Harm en Trijn en de Kinderen

• 28 December 2014 - 10:44

Folkert Neef:

Beste Ans en Gerjan,

Wij wensen jullie een gezond en gelukkig 2015 toe.
    Ook wij zien met belangstelling uit naar jullie reisverslag.

Hartelijke groet,
    Rina en Folkert

• 30 December 2014 - 20:01

Alie En Jetze:

Hallo Gerjan en Ans,
    Jullie maken ons weer heel erg nieuwsgierig......
    We wachten je verhaal af hier in het koude, gure Friesland.

We wensen jullie een alvast gezellige jaarovergang en een gezond, avontuurlijk, voorspoedig 2015!

Hartelijke groet van
    Jetze en Alie

• 25 Februari 2015 - 07:33

Anneka Pearton:

Hoi Gerjan en Ans,

Ik ben die Australische Nederlandse die jullie in Agra zoveel zeil vragen stelde. Ik heb net even door jullie reisverslagen zitten klikken. Gezellig. We staan op het punt om ook een mooie boot te kopen, en wie weet volgen we t.z.t. in jullie voetstappen.

Hartelijke groeten,
    Anneka