Een gelukkig nieuwjaar! - Reisverslag uit Praia, Kaap Verdië van kraan - WaarBenJij.nu Een gelukkig nieuwjaar! - Reisverslag uit Praia, Kaap Verdië van kraan - WaarBenJij.nu

Een gelukkig nieuwjaar!

Door: Gerjan en Ans

28 December 2005 | Kaap Verdië, Praia

Hallo allemaal,

Een kerstkaartje zit er dit jaar niet in. Neptunus verrekte het om voor postbode te spelen en de flessenpost liet oorschemeren, dat het minstens drie jaar nodig had; en dan moest de wind nog mee zitten. Maar onze fantastische SSB radio en de geweldige vorderingen in de techniek van het data verkeer maken het ons mogelijk om vanaf een slingerend schip u toe te wensen:

G O E D E K E R S T D A G E N E N
E E N P R A C H T I G E J A A R W I S S E L I N G

Wij zijn nu onderweg van de Kaap Verden naar Barbados en hopen ergens in januari aan te komen. De kalkoen hebben we niet bij ons maar de hengel staat uit, dus wie weet staat er met Kerst zee-kalkoen op het menu. En binnenkort weer een nieuw reisverslag op de site; het is soms ongelooflijk wat je allemaal mee maakt.

En voor het nieuwe jaar: We hopen voor u en ons dat het een geweldig jaar wordt.

Tot mails,

Ans & Gerjan Kraan

• 28 December 2005 - 14:46

Marlies:

Hetzelfde aan jullie toegewenst! Ik heb jullie verhalen gisteren in de trein gelezen, wat een avonturen, lekker hoor!
    Veel plezier nog, maar dat zal wel lukken, ik zal jullie blijven volgen vanaf nu!
    Groetjes Marlies (ex klasgenootje van Marije)

• 28 December 2005 - 18:05

Chris En Ferial:

Ook voor jullie een geweldig jaar!We kijken echt elke keer weer uit naar jullie mooie verhalen!Heel veel geluk voor jullie allebei voor 2006!

• 29 December 2005 - 10:44

Eelco En Loes:

Beste Gerjan en Ans,
    Wij wensen jullie een goed 2006 en een goede vaart toe. Zorg er natuurlijk wel voor dat de oversteek goed gaat.

• 30 December 2005 - 20:43

Gerard En Martha:

Heel veel voorspoed, geluk en gezondheid toegewenst in het nieuwe jaar.
    wij denken aan jullie.
    groetjes
    Martha

• 30 December 2005 - 20:45

Martha:

ps.
    O ja en natuurlijk een behouden vaart.
    groetjes Martha

• 03 Januari 2006 - 12:30

Karin Dijkstra:

Gerjan en Ans,

Het lijkt me toch een apart idee; de hele wereld viert oud en nieuw en jullie zitten samen op de oceaan....Wij wensen jullie vanuit Terband een heel goed 2006 toe en lezen graag binnenkort weer een reisverslag.

Lammert, Karin, Cathy en Gea

• 03 Januari 2006 - 16:40

Dora De Jong:

ans en gerjan we wensen jullie een heel goed jaar toe en nog vele mooie avonturen.
    groeten van Fedde, Dora, Bart , Annie en Carina de Jong

• 09 Januari 2006 - 10:56

Jan Marijke:

gelukkig,nieuwjaar

• 09 Januari 2006 - 16:25

Jelle:

ik heb het maar met de rekenmachine gedaan, anders zou ik het nooit hebben geweten. het antwoord is 5556 km

groetjes jelle

ps ik zal de groeten doen aan de anjewier

09-01-2006

• 11 Januari 2006 - 12:44

Lydia, Fetje,marianne,mieke:

11.35 uur
    van ons allemaal een gelukkig nieuwjaar en een veilige overtocht naar barbados. leuk dat we op deze manier contact kunnen hebben. mt ons alles goed. jullie in e warmte en wij in de regen. hartelijke groeten en tot de volgende keer.